2012年12月29日 星期六

不到長城非好漢,無看laughing非港人


聖誕假充實自己, 打算煲著名的laughing, 那個時候他紅到連朋友笑我,不到長城非好漢,無看laughing非港人,
download '學警'黎看, 看了十幾話都無laughing, 原來laughing哥個套劇叫學警狙擊, 我個套劇叫學警出更... 煲錯劇

看演唱會前當然需要'溫書'la- 聽返演唱者所有歌, 我有一個朋友是林峯fans, 年年都叫我誰去林峯演唱會,今年我終於心軟承諾去聽林峯, 開始日播夜播他的歌, 由對林峯
feel, 變為聽到厭,then慢慢接受, 現在林峯上身,首首識唱.

breaking news:林峯退出娛樂圈

What!! 溫完書無得考! 白溫!

沒有留言:

張貼留言